Profesjonalna obsługa biura
ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNO-PROGRAMOWE
Na obecnym rynku mianem pracownika administracyjno-biurowego można określić zarówno osoby zajmujące stanowisko sekretarki, jak i osoby zajmujące się prowadzeniem zaopatrzenia w firmie, ewidencji magazynowej, prostych czynności kadrowych i księgowych.
Bardzo trudne jest jednoznaczne określenie, jakie miejsce w firmie zajmuje pracownik administracyjno-biurowy, co należy do jego obowiązków.
Każdy pracodawca sam nakreśla zakres kompetencji pracownikowi, któremu powierza pełnienie takiej funkcji. Dlatego też proponowany program szkolenia ma na celu wyposażyć potencjalnych pracowników administracyjno-biurowych w podstawowe umiejętności, z których można będzie uniwersalnie korzystać bez względu na zakres wykonywanych zadań.
Program poszerzony o zagadnienia (język angielski, elementy geografii turystycznej, organizacja przyjęć, pierwsza pomoc, elementy estetyki wyglądu zewnętrznego) wybrane z programu P-133 „Sekretarka – asystentka szefa” może stanowić podstawę do realizacji atrakcyjnego i uaktualnionego kursu na nowoczesną sekretarkę.
Cel kursu
Celem jest wyposażenie każdego z uczestników kursu w zakres umiejętności niezbędnych do samodzielnego wykonywania obowiązków w charakterze pracownika administracyjno-biurowego. Zwrócenie uwagi uczestnikom kursu na poczucie odpowiedzialności za podawaną i przyjmowaną informację.
Charakterystyka uczestnika kursu
- wykształcenie minimum średnie;
- pożądany jest staż pracy na stanowisku administracyjnym minimum 6 miesięcy;
- komunikatywność.
Charakterystyka absolwenta kursu
- znać i umieć prowadzić korespondencję;
- znać i umieć segregować i archiwizować dokumentację;
- umieć nawiązywać i prowadzić rozmowy z partnerami i klientami firmy;
- umieć organizować czas i miejsce pracy;
- posiadać umiejętność kojarzenia, spostrzegawczość;
- znać zasady i metody dobrej współpracy w grupie i z kierownictwem firmy;
- znać obsługę maszyn i urządzeń biurowych (faks, ksero, komputer).
Zapraszamy do współpracy!
